keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Punaista mun huulissa kun rakastuin, punaisena taivas silloin avautui. Pimeästä valoisaan kun havahduin, yhden vuoden valkoiseen vain pukeuduin











En ole ainakaan rakastunut tohon mun takkiin, laukkuun ja noihin farkkuihin. Olisikohan aihetta laittaa noi johonkin jäähyhyllylle hetkeksi, että muistaisi käyttää muitakin juttuja välillä? Onneksi tämä asu on jo useamman päivän takaa ja nyt mun pukeutumisessa puhaltavat paljon lämpimämmä,t kesäiset tuulet. Ei siinä, tykkään tällaisista perusasuista siltikin ja en ole hylkäämässä rakkaitani ainakaan tyystin. Tosin tohon mun käsipuoleeni sopisi aika mukavasti myös jokin vaalea Bayswater. Kuinka kova laukkukuume voikaan ihmisellä olla?! Ehkä mä vielä joskus saan unelmalaukkuni. Sielunsiskoja langoilla? 

<3:Khaija

10 kommenttia:

  1. Ihanan eloisia kuvia ja kauniita koruja sulla!! :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Luisa! Ton mun "hovikuvaajan" kanssa on helppo hymyillä, kun se on vähän höpsö ja saa mutkin ihan höpsöksi kuvissa :-D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Kiva kuulla, että mun onnellisuus välittyy sinne asti ((:

      Poista
  4. Minkäs sille voi kun on noin ihania luottovaatteita! :D Kaunokainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tottakai niiden luottovaatteiden pitää ihania olla (; mut kiitos Marie!! En osaa ajatella sua muuna kun Mariena, kun silloin aiemmin kommentoit sillä nimellä ((:

      Poista
  5. Punaiset huulet saavat olon tuntumaan niin paljon naisellisemmalta aina!

    Terveisin, Anni @
    anninpukeutumisleikki.blogspot.com

    VastaaPoista