sunnuntai 21. huhtikuuta 2013

Blogikirppistelyt

Eilinen oli ihan mielettömän kiva päivä. Aamusta iltaan hirveää juoksentelua paikasta toiseen, mutta paljon rakkaita ihmisiä, kivaa tekemistä ja blogijuttuja.
 Mulla oli muutama vaatekappale myynnissä! Vertailtiin tota mun kaaosta muiden siististi järkkäiltyihin pöytiin ja päädyttiin sellaiseen ratkaisuun, ettei edes koitettu saada tuota näyttämään järkevältä. Ihan hyvä valinta sinänsä, kun ovien avauduttua pöytä oli kahta kauheampi sekamelska. Vaatteiden tehdessä kauppaansa heitettiin vaan lisää vaatetta pöydälle.
Mun rakkaista rakkain Maiski, joka autteli mua koko päivän kaikissa jutuissa Awws mikä tyttö!
Nikon kanssa kuskailtiin mun vaatevuoret paikan päälle. Ei meinaan riittänyt pelkkä paksi, vaan oli takapenkkikin täynnä vaatetta! Se kyllä katosi hyvin äkkiä, ennenkuin showtime oli käsillä, ovet aukaistiin jonottaville tytöille ja Veturitallit täyttyivät ihmispaljoudesta.
Annikin tuli moikkailemaan ja vähän auttelemaan pöytäni tyhjentelemisessä!
Jenna my girl oli myös paikalla ja napsikin mun kameran täyteen kuvia tapahtumasta. Suurimmassa osassa tilannekuvista mä näytin kylläkin vihaiselta bulldogilta, mutta ehkä mun on hyväksyttävä kohtaloni. Kiitos vielä peipeseni! 
Olen hiljattain päässyt tutustumaan myös Christaan erinäisten blogijuttujen myötä. Olen jumaloinut hänen tyyliä ja ihaillut hänen upeita kuviaan since forever ja on ollut ihan huikeeta päästä tapaamaan myös livenä tätä huippumukavaa tyttöä!
Meitsillä oli päällä uutukainen paitapuserohässäkkä Hemasta, aivan varmasti yhdet kesän rakkauslempparishortsit Ginasta ja kanoottikengät Zarasta. Mii likey!

Kiitos vielä kaikille eilisestä, oli huippua jee! Ja ihan parasta kun olitte niin sankoin joukoin paikalla!

<3:Khaija

7 kommenttia:

  1. Ooh ihana Kia! <3 Ja samoin sinua!! :)

    VastaaPoista
  2. Oi ihania kuvia :) Olisin halunnut kovasti tulla paikan päälle tsekkailemaan meiningit mutta en sitten ehtinyt. Harmittaa vieläkin että missasin nää kirppistelyt!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset (--: niin säkin oot täältä Jklstä päin? Ainakin pkseudulla on kyllä vaikka minkämoista juttua tulossa että jos niin kovin harmittelee niin sinnepäin suunnilleen voi aina tehdä reissua (--:

      Poista
    2. Juu! Pari vuotta siellä ehdin jo asustella ja nyt ollaan kesällä muuttamassa mestoille takaisin :) Kiitti vinkistä!

      Poista
  3. Voooi näyttääpä ihanalta tapahtumalta! En malta odottaa toukokuista Tampereen ensimmäistä Muotikirppistä! :)

    VastaaPoista
  4. hei kaunokainen! upeita kuvia :) bongasin itseni tuolta jonosta siinä kuvassa missä ootte Nikon kanssa kaksin :D

    VastaaPoista