keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Jos taide olis totta, ei kameran keksimisen jälkeen olis tehty yhtään tauluu

Nyt tuntuu, että haluan palailla hetkellisesti menneisiin ihaniin hetkiin kännykkäkuvien muodossa. Niin paljon on tapahtunut taas viimeviikkoina, että hyväkun sitä itsekään enää pysyy perässä. Vähän meinaa loppukevään stressiaalto iskeä ja kaikki se hehkuttamani taspaino ja mielenrauha on kaikonnut ties minne. Onneksi suklaa ja Maiskin kanssa vietetyt hetket facen hakutoiminnon parissa piristävät mieltä! Mutta nyt niitä kuvia.
 Tän vuoden grillikausi avattu. Vuosisadan tyylikkäin muotibloggaaja: sukat balleriinoissa. Vuosisadan tyylikkäin muotibloggaaja vol. 2: yhdistä vain skedekäppi ja poikaystävän ajotakki! Vuoden eka sangriakannu!
 Tyttöjen kanssa ulkona uuu. Lempparia salladea. H&M:n uuden malliston meininkiä, joka on sieltä kaupasta jotenkin maagisesti muuttanut koristamaan mun vaaterekkiäni. Maiski miau!
 Koru, paita tai tissit, mikä ikinä olikaan kuvan tarkoitus. Aika taiteellisesti asennetut taulut mun makkarissani. Koulusessarit Maiskin kanssa. Ja se tauluasentaja päässään ehkä vuosisadan siistein hattu.
 Blogikirppistavaravuori, joka valtasi mun olkkarin. Kaikkien aikojen kuumin sateenvarjo (kiitokset varjosta sen mulle aikanaan lähettäneellee Aussielle!). Väsynyt, mutta onnellinen uuden nahkatakin omistaja. Ahkeraan käytössä olleet huulipuna ja kynsilakka! 
 Aussie Blog Awards, jossa ihan totta minäkin olin ehdolla! Iihana siskoni Mi Mi Mendine. Upea Sandra. Ja herkkuja, jotka vetivät mua puoleensa koko illan.
 Jyväskylän bloggaajien kanssa Vilan privateshoppingillassa, ihanat Christa ja Iida. Meitsi superkuumana salilla (pitäisiköhän mun ehkä investoida joihinkin kivannäköisiin salikledjuihin?). Meitsin kuumis, mmmm. Mun uusi skedekäppi, jou.
 Tyttöööi aww! Mi Mi -tukkaa tulossa. Aussielookkini oli mielestäni senverran onnistunut, että pakkohan se oli vielä pienet peiliposet kehiin heittää. Ruokaa ja viiniä tyttöjen kanssa!
Minä ja Maiski ahkerina kirppismyyjinä. Mun Maiskitytsy, Vila-avecina graau! Foodin parhaat safkat. Pienet shoppingit, hups!
Meitsi vähän bulkkaamassa, majopizzaa! Junassakin on tullut taas istuttua, mieletön ylistys junaverkolle! Siskolta lainattu statementsormus. Meitsi shoppaa!
Cosmoilua! Tytötkin ihastui mun uuteen kynsilakkaan. Kesän ekat mansikat. Perjantaipalaverista saadaan melkosen jepa noilla eväillä ja skumpalla.

Mun stressailuihin auttoi ainakin kummasti tämä blogiterapia yhdistettynä avautumispuheluun ja ystävän seuraan. Ja kyllähän tämä kevätstressi taas onneksi päästää otteestaan kesään mennessä, kun nuo koulujutut väistyvät aikataulusta. Onko siellä muilla stressimeininkejä? 

<3:Khaija

2 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja ihania kuvia! Täällä vähän stressiä pukkaa myös kun on täydet viikot jo töissä ja vielä olis muutamat koulujutut tehtävänä. Mut onneks on kevät ja muutenkin täällä on kaikki hyvin ja mallillaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Kivoja muistoja näistä tuleekin! (--: Jeppp mullakin ton kaiken mahollisen aikatauluttaminen yhteen tuo vähän tota stressiä mukaan kuvioihin!

      Hi ihana kuulla! (--: Ja tottahan sekin on, että mullakin kaikki paremmin kuin hyvin, on töitä, opiskelupaikka ja rakkaita ympärillä joten ehkä nuo stressit voi heittää romukoppaan (-:

      Poista