maanantai 8. huhtikuuta 2013

Viikon pikselimössöt

Moikka. Näissä mun viikon pikselimössökuvissa ei ehkä ole takanansa mitään sen suurempaa loogisuutta, mutta jotenkin tuntuu kivalta postata nämä näin viikon päättyessä ja uuden alkaessa. Ikäänkuin terapeuttisesti käsittelisi edellisen viikon meiningit pois alta jolloin pääsee aloittamaan uuden viikon puhtaalta pöydältä. Kulunut viikko oli kiireinen, elämäntäyteinen, hyvin tavallinen, mutta ihana ja täynnä rakkautta. 
 Mun viikko kului tenttiin lueskellessa, yliopistolla, töissä ja salilla. Hirmu mielenkiintoista elämää. Mutta tentti meni hyvin ja sain kaiken tärkeän hoidettua, niin viikonlopun pystyin käyttää hyvillä fiiliksin ihan kokonaisuudessaan rentoiluun. Eli aika hyvä viikko kaikenkaikkiaan!
 Mä oon hirmu ylpeä itsestäni, sillä sain raahattua peppuni salille jopa neljänä päivänä. Ja pepusta puheenollen, tuo kovempaa treenaaminen alkaa pikkuhiljaa tuottaa pikkasen tuloksia. Mun peppu ja jalat ovat saaneet pikkasen enmmän muotoa, jes! Antaa ihan mielettömästi motivaatiota treenata lisää ja pienin askelin edetä kohti niitä tavoitteitaan. Tän viikonlopun karkkitykityksestä, lauantaiyön mäkkiseteistä ja bailaamisista en kyllä nyt ole ehkä ihan niin ylpeä. Mutta toisaalta, kuka nyt jaksaa aina olla niin kunnolla. Matkaa siis on vielä siihen terveelliseen elämään, mutta ehkä mä tyydyn tähän mun osa-aika terveelliseen ratkaisuuni ja jatkan turhan ressailun sijasta tätä nautiskelulinjaa.
Olen ollut myös maailman muodikkain bloggaja ja vuosisadan tyttöystävä sadehaalariasussa autonpesumeiningeissä. Olen ottanut puhelimen täyteen hölmöjä peiliposeja. Olen ihan ylikäyttänyt tuota mun huikeeta statement -kaulakorua. Täällä naputtelen postausta tälläkin hetkellä kyseinen koru kotivaatetuksen seurana. Kohta varmaan nukunkin se kaulassani.
Viikonloppu kuluikin hirmu rennoissa merkeissä tasapainoksi superkiireiselle viikolle. Haleja, pusuja, parasta seuraa, hyvää ruokaa, French Films Lutakossa, yllättäen kaikesta uhoamisestani huolimatta vähän viinittelyä kyseisenä iltana ja sunnuntaina kotitekoista ahvenkukkoa. Oon ollut hurmaavan oikukas, mutta kuulemma ihan kestettävissä määrin. Ihanaa olla nainen. Ensiviikosta onkin sitten tulossa pikkaisen jännittävämpi. Toivottavasti myös rakkauden viikko. En malta odottaa torstaina koittavaa Aussien Blog Awardsia! Ihan mieletöntä! Ihanaa päivää murmeliset!

<3:Khaija

6 kommenttia:

  1. Missä päin Suomea sä asut?

    T:Johanna

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. No se kyllä on! Jotenkin pystyn yhdistämään sen ihan mihin asuun tahansa!

      Poista
  3. Kimble toi homma noiden pihvien päällä näyttää jotenkin todella epämääräseltä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha Nikokin nauroi tolle. Mutta se oli ihan hyvää kastiketta. Ootte ihan liian kaksimielistä porukkaa! :-DD

      Poista