perjantai 12. huhtikuuta 2013

If everything could feel this real forever


nahkaliivi - gina tricot / toppi (maiskin) & laukku - h&m / koru - bik bok / kengät - converse 

Tässäpä olisi niitä mun edellisessä postauksessani lupailemiani asukuvia hämyisestä autotallista. Täytyy sanoa, että jokin tossa betonisessa ja harmaassa tunnelmassa viehättää mua kovin. Sen lisäksi, että tästä asusta voi päätellä mun rakkauteni hapsuja, nahkaa, suuria statement-koruja ja mukavia tennareita kohtaan, kyseinen asu kertoo mun olevan myös hyvä ystävä. Maiskin shoppailtua tuon kuvissa esiintyvän paidan useita kuukausia takaperin, olen ominut tuon paidan niin kovasti itselleni, ettei hän ole päässyt itse käyttämään kyseistä paitaa laisinkaan. 

Mulla oli eilen pienoinen muistikorttikriisi, josta avuduinkin eilen blogini Facebookissa! Ihmenainen kun olen, sain kun sainkin korjattua kyseisen muistikortin ja mun eiliset asukuvani ovatkin turvallisesti koneellani. Niitä ja muita juttuja Aussie Blog Awardseilta luvassa siis mitä pikimmiten! Nyt oon niin tsippi, että kaappaan kulhollisen kevään ensimmäisiä mansikoita syliini ja meinaan katsoa pitkästä aikaa Salkkarit! Ihanaa viikonloppua!

<3:Khaija

12 kommenttia:

  1. Vau! Ihan täydellinen asu :)

    http://j-ennas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täänks! Ja tää toimii monessa tilanteessa! (--:

      Poista
  2. Kia, oot niin upea nainen ja tyylikäs!! ♥

    VastaaPoista
  3. Ihana asu ja toi tukka<3<3 En vaan pääse ikinä yli siitä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos murmelinen! Ja sä olet kyllä itsekin varsinainen hiusjumalatar, että en nyt yhtään huutelis siellä :-D

      Poista
  4. Voi kun kiva asu :> Rakastuin tuohon koruun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täänks! Mäkin olen ehkä vähän liikaakin rakastunut kyseiseen, kun sen päälleni haluaisin laittaa jokaiseen asuun! ((--:

      Poista
  5. magee asu ja tukkakin on niin kiva ! :)

    VastaaPoista
  6. Ihania asuja! Tästä varsinkin tykkään. Niin kiva toi koru!! :)

    VastaaPoista
  7. Ihana asu! :) Teillä on Miran kanssa molemmilla upeet blogit!

    http://ikkelandia.blogspot.fi/

    VastaaPoista