perjantai 5. huhtikuuta 2013

HOI JYVÄSKYLÄ!

Jos viikonlopun suunnitelmasi ovat vielä vähänkään auki, mulla on iloisia uutisia. Nimittäin French Films on tulossa keikalle nyt lauantaina 6.4. Lutakkoon. Mä olen hirmu innoissani, että pääsen viimeinkin katsomaan poikien livesetin! Ja oon tietenkin fiilareissa, että vieläpä täällä Jyväskylässä. Oon aina innoissani, kun täällä on meininkejä.

Jos rupesin kiinnostelemaan, mulla on vieläkin parempia uutisia. Mulla on nimittäin jaossa yhdelle nopeimmalle pari lippua kyseiselle keikalle. Eli pistäthän mailia osoitteeseen khaijastyle@gmail.com, niin liput voivat olla sinun! EDIT: Liput menivät nopsakkaan! Kiitos kaikille mielenkiinnosta! Jos jäit kaipailemaan omiasi, lippuja keikalle löytyy vielä Tiketistä! Tulkaahan vetäsemään mua lauantaina hihasta jos bongailette (--:


Fiiliksiä voi haeskella kuuntelemalla bändin uutukaista albumia ennakkoon YLEX:n nettisivuilta täältä. Mää meinaan ainakin tykkäilen ja tosi kovaa! Toivottavasti törmäilen teistä mahdollisimman moneen lauantaina! 

<3:Khaija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti