perjantai 19. huhtikuuta 2013

Sleepwalking

Synkkä keli heijastui myös vahvasti mun asuuni. Ylläni nahkaa, tummia värejä ja pörröiset, huolittelemattomat hiukset, kävisin metsänpeikosta. 

Pidän tuosta löysän printtipaidan ja hameen yhdistelmästä. Itse pidän kovin sellaisista persoonallisemmista jutuista pukeutumisessa ja tykkään kokeilla kaikkea erikoisempaa asuissani. Mua vähän jännitteli mitähän poikaystäväni tästä kyseisestä kombosta oikein on mieltä. Vaikkei liikaa mieti mitä muut kelailevat, eikai sitä nyt tahdo tyhmältäkään muiden silmissä näyttää. En minä ainakaan. Toisaalta tavatessamme mulla oli ylläni jumpsuit ja leoparditossut, siis asu jossa tunsin itseni keilaajaksi. Eli ehkeivät printit ja armeijakuosit onnistu suuresti yllättämään. Tai mun kokeilunhaluni pukeutumisessa ylipäätään.
 takki - vero moda / jakku - topshop / teeppari - gina tricot / hame - cubus / kengät -dinsko / laukku -furla

Niin ja tykkäilihän se, siis poikaystäväni. Sanoi vielä että on siisti, magee tai jotain muuta yhtä ylistävää. Toisaalta se kehui mun bändipaita-pyjamahousulookkiani yksi päivä ja on se väittänut mun olevani kauneimmillani juuri herättyäni ilman meikkiä. Eli he's a keeper! Mun jutuista kaikuu kilometrien päähän, että on perjantai-ilta. Lupaan siis nukkua oikein kunnon unet ja olla oikein freesi ja järkevä (niin järkevä kuin nyt pystyn ikinä olemaan) huomisessa blogikirpparimeiningissä, joten tulkaahan moikkailemaan. Nytpä siis vaan kysynkin, että mites teihin uppoilee tällainen asu? Niin ja voisin mä toivotella myös oikein hyvät viikonloput, jes!

<3:Khaija

4 kommenttia:

  1. Hihih! Muakin aina arveluttaa mitä mun mies sanoo mun asuista, mutta hyvä mies se on, koska aina se ymmärtää kaikki hullutukset. Nyt viimeksi ostin vyölaukun ja se oli ensin et Whaaat!? Mutta sit kun näki päällä, niin ihan taisi tykätäkin jopa :D

    http://shoelover-lover.blogspot.fi/2013/04/vyolaukun-paluu.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta tollanen ennakkoluulottomuus on kyllä parasta!! Haha ja kerrassaan tyylikäs tuo vyölaukkusi, joten voiko tuosta olla tykkäämättä? Mutta voin kyllä vaan kuvitella sen ensireaktion. Täällä ei oikein miestykkäillä tosta mun kirppikseltä hankkimastani skedekäpistä, mutta eipä sillä niin väliä. Mä tykkään niin kovin etten voinut vastustaa! ;-D

      Poista
  2. Mulla oli tässä yhtenä päivänä päällä viininpunainen epäsymmetrinen mekko, neulepaita vyöllä kiristettynä, vihertävät sukkahousut ja pikkumyynuttura. Joona on yleensä aina suvaitsevainen, mutta silloin se kysyi, että pitäiskö mun laittaa "ihan vaan tavalliset farkut jalkaan" :D Mekko oli kuulemma "liian mekko".
    Mutta siis tosi kiva asu, vaikka itse en osaa maastokuviota käyttää. Hyvin sopii kuitenkin printtipaita lyhyen hameen kanssa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha "liian mekko" :-D kyllähän sitä toisaalta itselläkin on mielipiteitä vastakkaisen sukupuolen pukeutumisesta, joten sallittakoot mielipiteet toisinaan myös heille! :-D

      Mutta kiitos paljon! Mullakin oli vähän sellaiset teinivibakammot maastokuviosta, mutta kyllähän siitä oikein yhdistelemällä saa tosi tyylikkäänkin!

      Poista