lauantai 6. huhtikuuta 2013

MY HAIR CARE PRODUCTS

Mä olen saanut lähiaikoina valtavasti kommentteja liittyen mun hiuksiini. Omat kutrit ovat päässä ja niihin tuleekin läträttyä jos jonkinmoista hoitoainetta. Tällaiset superkäsitellyt ja ihan liian kauan sitten leikatut hiukset kun vaativat osakseen kunnon tuotteet näyttääkseen hyvältä. Hemmottelen karheaa hiuslaatuani kiiltoa lisäävillä tuotteilla, sekä hiusöljyillä. Mun hiukseni eivät helposti latistu, vaikka iskisin koko kuvassa näkyvän tuotearsenaalin kerralla päähäni (niinkuin useimmiten teenkin), mutta lisätuuheutta kaipaillessani saan sitä kätevästi kuivashampoolla. Tässäpä siis mun päivittäisessä käytössäni olevat hiustenhoitotuotteet. 
MOROCCANOIL treatment-hoitoöljy, KÉRASTASE cristalliste lumière liquide, TIGI BED HEAD urban anti+dotes recovery shampoo & conditioner, SCHWARZKOPF got2b smooth 'n chic smoothing lotion, AUSSIE dual personality curl definition+ soft feel serum, AUSSIE 3 minutes miracle frizz remedy deep treatment, KLIPPOTEKET dry shampoo, WELLA Heat Creations Mousse, PAUL MITCHELL super skinny serum (ei kuvassa, purkki mystisesti kadoksissa). Osa tuotteista saatu blogin kautta.

<3:Khaija

2 kommenttia:

  1. Hei ihanaa sie teit tämän! :) Antaa kyllä hyvää vinkkiä omien hiusten hoitoon!Ite ajattelin että tää miun kuiva_heinältänäyttävä_korppupehko tarviis just tuommostä hoitoöljyä ja sitten jotain syvähoitavaa! Tällaisia siis tulevaisuudessa hankinnan alla! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kiva että tykkäilet! Suosittelen kyllä lämpimästi noita öljyjä! Ihan huikeita tuotteita (--:

      Poista