maanantai 18. maaliskuuta 2013

You're very uncool and forever wonderful

Moikka! Mulle kuuluu ihan mielettömän hyvää. Mulla on taas näköjään ollut niin hirvittävä kiire, etten ole ehtinyt tänne blogiini moikkailemaan teitä ollenkaan! Hirveä kiire halia ihaninta miestä ja olla maailman onnellisin nainen. Ja ehkä mä oon vähän tavallista enemmän tässä tehnyt töitä ja koulujuttujakin tosin. Mutta onnellisuusjutut on kivempia, joten ajattelen mun ajan kuluneen vaan niihin. Nehän ne ainakin mulla pyörivät mielessä päällimmäisinä. Pakko vielä hehkuttaa vähän, että mun ympärilleni on kerääntynyt yksinkertaisesti huikeita ihmisiä. Ihan mieletöntä.
Neule - Gina Tricot / Kaulakoru - Cubus / Teeppari - HM / Housut - Dr Denim / Laukku - Furla / Saappaat - Second hand

Tänään oli ihana aurinkoinen päivä. Auringonpaisteessa on parasta, kun voi laittaa silmät kiinni ja kuvitella olevansa jossain lämpimässä paratiisimaassa. Mun parhaat muistot yhdestä työpaikastakin liittyvät juuri tällaisiin takaovella vietettyihin mielikuvitushetkiin. Taidan olla pikkaisen outo tai sitten se ei ollut kummoinen työpaikka. Mutta jokatapauksessa mun oli saatava jakaa juuri nämä tänpäiväiset auringontäyteiset asukuvat nyt. Aika ihanaa kun kaikesta mustavalkofiilistelystä huolimatta tuo lähestyvä kevät on saanut mut kaivamaan kaapista vähän jotain värikästä päälleni.

Nyt meitsi meinaa tehdä maailmankaikkeuden muhkeimman peittomajan tänne mun jääkylmän asunnon nurkkaan ja antaa mielen ajelehtia näiden kuvien myötä lähestyvän kevään tunnelmiin, niille paratiisisaarille ja untenmaille. Mitäs teille kuuluu? Ja mitä tykkäilette tästä asusta?


<3:Khaija

12 kommenttia:

  1. Kuvista kyllä paistaakin miten onnellinen olet! :)<3 Ihana kuulla, että kaikki on siellä Jyväskylässä hyvin! Ja hei pitää nyt alkaa suunnitella sitä teidän reissua tänne Tampereen suunnalle, se kun vähän jäi tossa alkuvuodesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiva jos mun fiilikset välittyy kaiken tuon silmiensiristelyn takaa!

      Ja joooo todellakin pitää! Ihan pakko päästä näkemään taas. Mietiskelinkin tässä juuri hetki sitten että mitähän meidän suunnitelmille oikein kävikään :-D

      Poista
    2. Ihana hymytyttö! ♥ Ja todellakin nyt sitä Tampereen reissua suunnittelemaan ja pian! ;D

      Poista
    3. Joo kyllä mä ainakin olisin mielelläni tulossa :D

      Poista
  2. Oo onnellinen niistä ihmisistä sun ympärillä, ystävät ja muut läheiset on oikeasti iso voimavara joka auttaa jaksamaan päivästä toiseen :) nimimerkillä sellanen, joka on täysin yksin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kyllä ihan mittaamattoman onnellinen! Kun on ollut kaikenlaista niin tuntuu ihan upealta kun ihmiset ovat vain vilpittömästi hyviä (-: Mulle tuli kyllä ihan mielettömän paha mieli tosta, kun sanot olevasi yksin :-/ mulle saa kyllä laittaa esimerkiksi sähköpostia ihan millon tahansa jos haluaa vaihtaa ajatuksia!

      Poista
  3. No itseasiassa nyt kuuluu parempaa kuin hetki sitten, kiitos sulle :) Ihana lukea näin onnellisia postauksia. Onni tarttuu!

    VastaaPoista
  4. Sun kirjotuksia on niin mukava lukee, ihanan positiivisia ja aurinkoisia :) kiitos tästä!

    VastaaPoista
  5. Oijoi, tuo neule on ihan täydellinen kevääseen! :) Ihana auringonpaiste kuvissa ja on niin ihana kuulla että sulla menee niin hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi no niin on! Ihana kaivaa vähän väriä sieltä kaapin perältä! (-: oot ihana <3

      Poista