torstai 21. maaliskuuta 2013

I have waited all my life for someone to get me out of here

Moikka! Mä täällä mietiskelen, että kuka on pistänyt mun kellot menemään pikakelauksella eteenpäin. Tänään mulla piti olla ihan järjettömän paljon aikaa hoitaa vaikka mitä juttuja, mutta päädyinkin juoksentelemaan ympäri Jyväskylää kuin päätön kana ja loppuillan sain nauttia eilisen illan meiningiestä palauttavasta haliterapiasta. Melkoisen rankka elämä mulla siis! Nyt mulle kieltämättä iski ihan kunnolla sellaiset missä mä oikeen asun fiilikset, kun äsken vaelsin pitkin DDRn kolkkoja käytäviä kohti tätä mun kotiluolaani. Ehkä sitä voisi jossain kohtaa ryhtyä katselemaan jotain oikeasti kivaa asumusta itselleen. 
camotakki - pull&bear / housut - dr denim / laukku - furla / nilkkurit - dinsko / kaulakoru - cubus

 En olekaan tainnut jakaa tänne hirveästi tarinoita tästä viehättävän upeasta asuintalostamme. Mieleenpainuvimpia DDR -hetkiä on kieltämättä ollut, kun Maiski ryntäsi aivan pelosta jäykkänä mun oven taakse. Siellä tuo nainen rämpytti mun ovikelloani ja selitti paniikissa hänen ovensa eteen leiriytyneestä laitapuolen kulkijasta. Mä kieltämättä rupesin nauramaan ihan hervottomasti ja lupasin lähteä hänen kanssaan yhdessä selvittämään tilannetta. Jotenkin se paniikki tarttui ja miljoonien puhelinkonsultaatioiden jälkeen olimme molemmat jo ihan tärisemässä tilanteesta. Saimmekin houkuteltua jonkun miehen mukaamme häätämään tuon pelottavan mieshenkilön matkoihinsa. Siellä se retkotti kasikerroksen käytävällä pitkin pituuttaan vilkuillen pelottavasti huppunsa alta ja haju oli valtava. Kävimme hakemassa Maiskin kamat hänen kämpiltään ja sillä välin tuo ilmestys oli kadonnut. Meitä ehkä vähän nauratti jälkikäteen, mutta kieltämättä kummastutti tuon jäbän päätyminen niinkin ylös hengailemaan. 

Eilinen ilta meni juhliessa rinneriehassa. Ennen iltameininkejä kokoonnuttiin tähän mun luokse hengailemaan ja mun Maiski -vaimo kokkaili meille. Tuon naisen jäljiltä jokainen sentti mun neliömetrin kokoisesta keittiöstä on vuorattu kanaroiskeilla, mutta pikkuvikoja, salaatti oli huikeeta. Seura tosin vieläkin parempaa. Suunnattiinkin sitten taksilla kohti keskustaa, jossa bondailtiin ja nautittiin ruuista ja juomista ketkoilla. Loppuillaksi suuntasimme Brahan, jossa mulla oli taas kunnon rakkauden ilta. Kaikki ihmiset olivat parhaita ikinä ja kaikki oli vaan siistiä. Perusmeiningit. 

Kuvituksena toimivassa asussa on monia mun ihan lempparijuttuja. Tuo siskoltani saama tupsupipo, statementkoru ja camotakki. Nyt ryhdyn odottaamaan, että tuo mun pikakelauskelloni hidastuu taas huomisen illan koittaessa normaaliin tahtiin ja pääsen nauttimaan viikonlopusta parhaassa seurassa. Siispä hyvät yöt mussukkaiset!

<3:Khaija

13 kommenttia:

  1. Mitkä noi sun kulmakarvat on? :O ihme pallukat päissä hyy :Ss

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan kulmakarvathan ne vain :-D koita kestää ! Iso rakkaushali ja positiivisia ajatuksia sulle niin toivottavasti noin turhat jutut hajottaa jatkossa vähemmän ! (--:

      Poista
  2. Hassu anonyymi :--D Olipa mukava postaus tämä. Kuulostit niin iloiselta ja onnelliselta kaikesta "säädöstä" huolimatta. :-) Asukin on kiva. Nyt on kaikki kivaa kyllä Hehhee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joooo aina välillä noita kekkuleitakin kun yleensä kaikki kommentit on niin superihania ((--: mut kiva kuulla jajaja elämä on aika kivvaa! (-:

      Poista
  3. Toi takki... Se vaan on ihana.

    Hyvää viikonloppua sullekin! :)

    VastaaPoista
  4. Tuo takki on aivan ihana ♥ huippua viikonloppua ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja sulle myös parasta viikonloppua! <3

      Poista
  5. Ihana asu, toi takki on niin täydellinen! Hauskaa viikonloppua ;)

    VastaaPoista
  6. Uuupea asu, ihanat hiukset ja kaunis sinä!<3 :)

    VastaaPoista