maanantai 4. maaliskuuta 2013

Because ridicule is no shame

Mulla on ollut melkoinen bad ass -viikonloppu pukeutumisen osalta. Kokomustaa, nahkaa paritettuina punaisiin kynsiin ja huuliin. Kenen mielestä punainen huulipuna sitten mahtaakaan olla kovisten touhua. Melko rajuksi kuitenkin tunsin itseni kyseisessä kombossa. Nuo vähänkään korolliset kengät yhditettynä tuohon katujen pinnat vallanneeseen liukkauteen puolestaan onnistuivat vähän latistamaan tuota asun luomaa vaikutelmaa. Kipaisu lähikaupassa vaikutti lähinnä vanhusten iltapäiväkävelyltä. Tai totta puhuakseni ne vanhuksetkin olisivat pyyhältäneet kevyesti ohi. 

nahkahousut & neule & takki- vero moda / nilkkurit - dinsko / kaulakoru - hm / laukku - furla 

Vaatavalintojeni värit eivät kyllä korreloi sitten tippaakaan mun mielialojen kanssa. Ehkä mä valitsinkin vaatteet juuri tasapainoittamaan tätä ylitsepursuavan onnellisuuden määrää. Musta tuntuu, että olisi ollut jo vähän liikaa jos mä olisin ollut onnellisuushymy naamallani hokemassa Life is good -fraasiani neonväreissä. Kohtuus kaikessa. Takana mitä ihanin viikonloppu mä matkustankin juuri innoissani kohti kotikotia ja paria aika kivaa juttua tuolla pk-seudulla. Laukkukin pakattuna täyteen kevättä, kirkkaita värejä ja vaaleaa farkkua. Aika mahtavaa. Mites te sytytte mun kokomustaan lookkiin? 

<3:Khaija

16 kommenttia:

  1. Voi miten upeat nuo sun hiukset! Tosi kivat vaatteetkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon ! Tänään saivat olla tuollaisessa luonnontilassaan (-:

      Poista
  2. kaunis Kia :) ootkos tehnyt hiuksilles jotain kun näyttää vähä jotenki eriltä? :) ihanat kuten aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu mä taas värjäilin tyvikasvua veke (ja pikkasen tummentelin tota tyviosaa muutenkin) ja sävyttelin noita latvoja pikkusen (-: Haha ollaan taas molemmat pikkasen enemmän bruneja! Niin ja muuten en oo hiuksille sitten mitään laittotoimenpiteitä jaksanut näissä kuvissa tehdä :-D

      Poista
    2. nooo ne näyttää silti laitetuilta vaikket mitää tekiskää, epistä! :) ihanat hiukset<3 ja mä oon muuten aika kunnolla brune nykyää :DD pian pitää nähdä!

      Poista
    3. Jooo kyllä mä sut superbrunena ehdinkin nähdä ennenkun lähdit lomailemaan? Mutta todellakin pittää murmelini <3

      Poista
  3. Asu iskee muhun ihan täysin <3 ihana sinä! Mukavaa päivää <3

    VastaaPoista
  4. Kaunis asu! Punainen huulipuna on kuin asuste, piristää kivasti kokonaisuutta. :)

    www.1beautybox.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! (-: Niinhän se on ! Jotain väriä tällainen kokomusta mielestäni kaipaa, niin päätin tuoda sitä tällä keraa asuun huulien ja vähän tuon kultaisen korunkin muodossa (-:

      Poista
  5. Sun hiukset raikastaa upeesti noin synkkää, vaikka tyylikästä kokonaisuutta! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp! Ei ihan näin maitoiholla voisi paljon tummempien hiusten kanssa noin tummanpuhuvaa asua päällensä laittaa ilman gootti-vaikutelmaa ! (-:

      Poista
  6. Those pants looks fantastic on you.

    VastaaPoista