sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Khaijan kuulumiset

Moikka! En oo hetkeen päivitellyt näitä randomeita puhelinräpsykollaaseja tänne blogiini. Nyt näin sunnuntain kunniaksi kelasin taas palata tämän mun perinteeni pariin ja vähän raottaa tämän mun niin mielenkiintoisen elämäni esirippua. Aika perusmeininkejä mulle vaan kuuluilee, mutta silleen sopivassa suhteessa kaikkea!
 Oon nauttinut mun elämästä, parhaasta seurasta ja ruuasta. Oon rakastanut ihmisiä mun elämässäni ihan hulluna ja päivä toisensa jälkeen päässyt kummastelemaan kuinka huikeita tyyppejä niin monet ovatkaan. Awws.
Ollaan todistettavasti oltu myös ahkeria opiskelijoita. Ja koitetaan selkeesti myös Maiskin kanssa kohentaa tota meidän opiskelijaimagoa noilla kauluspaita-neuleyhdistelmillä.
 Oon mä myös tehnyt erinäisiä työjuttuja, kuten promonnut Neutrogenaa Sokkarilla mulle hyvin epätyypillisesti jakkupuvussa. Olisi kyllä aika jännää käydä jo oikeissa töissä, joissa pitäisi pukeutua aikuiseksi. Ehkä mä vielä joskus ehdin sitten sitäkin harrastaa ihan kyllästymiseen asti. 
 Oon myös käynyt salilla reenailemassa ja saanut sieltä mielettömästi energiaa. Oon myös syönyt varmaan miljoona kertaa tota mun uutta lemppariaamupalaani, eli kaurapuuro-raikku-mehukeittosössökkää, joka muuten on myös melkoisen edustavan näköistä. Mutta siis siitäkin huolimatta mä monesti jo iltaisin fiilistelen ajatuksella, että pääsen syömään tota. Oon ihan koukussa.   Kuinka iloinen saa olla kaurapuurosta?
 On mulla ollut myös ihania blogijuttuja, jotka ovat kivasti piristäneet arkea. Viimeisimmäksi kävin tutustumassa ja ihastumassa Jyväskylän Duettoon ja siitä onkin tulossa mitä pikimmiten postausta, joten stay tuned! 
Oon käynyt mun rakkaan Maiskini kanssa bailaamassa erinäisissä opiskelijapippaloissa, ollaan oltu sitsien hikisimpiä amiksia, oon tutustunut huikeisiin tyyppeihin ja ollaan vaan pidetty kivvaa! Haha Maiskin kanssa on parasta!
 Juhlimisen lisäksi olen myös nauttinut ihanista darraoloista, vetäytynyt viettämään rentoja dagen efter -päiviä Mr Hesburgerin kainaloon ja mättänyt herkkuja sydämeni kyllyydestä. Välillä saa.
 Oon myös fiilistellyt kevään saapumista, jokaista uutta kasvoilleni ilmestynyttä pisamaa, kevään ekoja terassikahveja, ekaa nahkatakkipäivää ja varmaan kaikkia ohitseni pyyhältäneitä auringonsäteitä. Kohtapuoliin on varmaan pakko ryhtyä metsästämään täydellisiä shortseja kesäksi, sillä voin vannoa, että se saapuu luoksemme aivan pian!
Mä odottelen ihan hirmuisesti, että saan hoideltua tän viikon työarkijutut pois alta ja pääsen viettämään pääsiäistä ton maailman söpöimmän kisumakkaran ja mun perheeni kanssa kotikotiin Järvenpäähän! Joten nyt toivottelenkin ihan loistavan huikeeta uutta viikkoa ja kaikkea ihanaa teille! Mun kuulumisia ehkä blogia laajemmin pääsee seurailemaan reaaliajassa Instagrammin ihmeellisessä maailmassa, josta mut löytää nimimerkillä KHHAIJA!

<3:Khaija 

12 kommenttia:

  1. En ole aikasemmin huomannut tuota [x]JEE-juttua tuossa mutta nyt ruksasin "jeen"! :DD

    Enkä edes muista enää miten siistiä on olla ulkona nahkatakissa ja nautiskella arskasta TERDELLÄ! Jessus, uskaltaiskohan sitä kokeilla noita edellä mainittuja jo huomenna..:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oot söppä!

      Eilen oli kyllä ihan mielettömän ihanaa päästä istuskelemaan auringonapaisteeseen terassille! Vaikka en kyllä tohon reissuun ihan nahkatakkia uskaltanutkaan yhdistää! Mutta eiköhän kohta tuolla ala jo olla aikamoiset kelit vaikka nahkatakkiterdeilyillekin. Whii oon innoissain!

      Poista
  2. Heh, mulla on samanlainen fiilis profeelin rahkoista, kun sulla kaurapuurosörsselistä. Iltaisin jo mietin että ihanaa kun töissä tulee aamukahviaika ja saan syödä rahkapurkillisen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ja tollanen pieni hetki voi olla niin iso juttu tekemässä päivää! Ihan parasta (-:

      Poista
  3. Sulla on kyllä mielettömät hiukset, kateellinen ilmottautuu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitosta! Muutaman hetken oon näiden antanut kyllä kasvaakin! (--:

      Poista
  4. Aloin tässä joku päivä miettimään että kuka on kaunein nainen kenet oon nähny (siis en livenä mutta kuvista) ja pitkän pohdinnan jälkeen päädyin siihen että se oot sää! Oot oikeesti ihan älyttömän kaunis ja muutenkin vaikutat ihan mahtavan positiiviselta tyypiltä. Ja sun blogi on huippu! Oot mun idoli ja toivon että itekin osaisin iloita arkisista pikkujutuista samalla tavalla kun sää. Kateuskin vähän iskee kun ite ei oo läheskään yhtä kaunis :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis vau mikä kommentti! Pakko kyllä sanoa, että se on katsojan silmässä ihan täysin! Kertoo siitä, että oot upea ja sydämellinen ihminen, kun haluat muita tällälailla ilahduttaa! Kiitos siitä!

      Niin ja kaikki kateellisuusjutut on kyllä ihan turhia. Kyllä mäkin aina toisinaan näytän ihan ryönältä ja vaikka mitä :-D mutta ainakin mä sain tän nykyisen asenteeni kokoon kun mun elämässäni tapahtui isoja muutoksia ja sitten onnistuin selviämään niistä ja tajusin, että ei hitto, tää elämähän on itsessään aika mahtavaa. Kun lopettaa odottamasta ympäristöltään mitään, kaikki positiivinen tuntuu ihan mielettömältä. Ja kun kerää ympärilleen ihmisiä, jotka tekevät onnelliseksii on aika helppoa hymyillä (--:

      Poista
  5. Täältä kaukaa on välillä haastavaa pysyä muiden blogijutuissa mukana, mut onneksi tämmöiset postaukset auttaa asiaan, oli tosi kivaa luettavaa :) ihanan aurinkoisia kuvia! Ja kaunis kirjoittaja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooooi oot ihana! Ja sun reissujuttuja on mahtava lukea! Oon kyllä maailman huonoin kommentoija kun luen 90% kaikista blogijutuista puhelimella ja ihan hermoja raastavaa tällä kirjoitella :-DD mut oon kyl hengessä koko ajan mukana((--:

      Poista
  6. ei vitsi, tää oli kyllä hauska postaus :D Ja mini minä tuolla nurkassa haha :D

    VastaaPoista
  7. Ihanaa löytää uusia blogeja luettavaks, jee jään seurailemaan! Ps. Tukkas on jumalainen

    VastaaPoista