keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Skinny love



Takki - Vero Moda / Kauluspaita - JC / Koru - Cubus / Housut - DR Denim / Laukku - Furla / Kengät - Zara

Nämä asukuvat ovat sunnuntailta. Se oli ihana päivä. Aurinko paistoi ja ilmassa tuntui kevät. Kävelimme järven jään ylitse nauttien auringon säteiden tulvasta ja mä näytin hiihtävältä mummolta noissa mun maailman liukkaimmissa kanootinmuotoisissa kengissäni. Tykkään tuosta huolimatta uutukaisita kengistäni ja tulen käyttämään niitä aivan varmasti melkoisesti. Kun olimme selvinneet järven ylitse kävimme kevään enimmäisillä terassikahveilla. Tuli etäisesti mieleen se joku kauan sitten kokemamme aikakausi, jolloin oli lämmintä ja pystyi istumaan puistossa pussikaljalla shortseissa. Aika mahtavaa. 

Nyt minä ja mun kolmeen laukkuuni pakattu omaisuus olemme selviytyneet tänne kotikotiin nauttimaan rennosta pääsiäisestä. Multa kyseltiin pakkausvaiheessa, että josko tarvitsisin mukaan myös mun kirkasvalolamppua ja kokovartalopeiliä ihan vain varmuuden vuoksi. Kai tuo koitti olla jonkinmoista kuittailua mun pakkailutavoilleni. Puolustaudun kuitenkin, että mun neljä mukaan pakkaamaani kevättakkia voivat ihan hyvin tulla tarpeeseen. Aivan varmasti. Täällä ollessani aion vain viettää mukavaa aikaa rakkaiden ihmisten kanssa ilman mitään sen kummempaa. Parasta. 

Nyt mun on kai parasta vetäytyä unten ihmeelliseen maailmaan. Uneksimaan esimerkiksi syvänmerenolioista, paratiisilinnuista ja pikkuruisista liskoista. Hyvää yötä!

<3:Khaija

4 kommenttia:

  1. Sulla on ihanat hiukset:)
    ps. liityin lukijaksi!

    http://www.essi-blog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Ja lämpimästi tervetuloa seurailemaan <3

      Poista
  2. Katsoin tuossa yks päivä Asunto 23 -sarjaa ja mielestäni sarjassa näyttelevä Dreama Walker on hieman sinun näköisesi. Esimerkiksi tässä kuvassa:

    http://www.listal.com/viewimage/3845463

    Näätkö itse samaa? Tosi kauniita olette molemmat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyy kyllä sanoa, että ihan hirmuisesti en samaa bongaillu ja pakko oli vielä pyytää äiskä ja poikaystäväkin tuomariksi, mutta eivät hekään nähneet samaa :-D mutta ehkä mulla on jotain samoja ilmeitä tai piirteitä? Haha mutta kiitosta paljon<3

      Poista