tiistai 5. maaliskuuta 2013

AUSSIE BLOG AWARDS 2013 NOMINEE


Heissan! Sain eilen ihan mielettömiä uutisia sähköpostiini. Tämä pikkuruinen, hieman hassusti nimetty tyyli/lifestyle/mikälie bloginurkkaukseni on nimittäin asetettu ehdolle Aussie Blog Awardsiin kahteen eri kategoriaan. Siellä minä keikun Suomen kärkibloggaajien keskellä aika mahtavassa seurassa. Ihan uskomatonta. En olisi ikinä tätä blogiharrastusta aloitellessani voinut uskoa, mitä kaikkia mahdollisuuksia se tulee minulle vielä tarjoamaan. Mä teen tätä blogihommaa ihan puhtaasti rakkaudesta kyseiseen harrastukseen ja jengi vielä tykkää. Voisiko mahtavampaa tilannetta olla? 

Muiden kategorioiden voittajat päättää toinen toistaan upeammista ammattilaisista koostuva tuomaristo, mutta Readers Choise -kategorian voittajan päätätte te, huiput lukijat! Äänestäneiden kesken arvotaan matkalahjakortteja, hiustenhoitotuotteita, lippuja huhtikuiseen Aussie Blog Awards -gaalaan ja vaikka mitä. Eli blogiani pääsee äänestämään täällä ja olen mielettämän kiitollinen kaikista äänistä! 

Huhhuh kuinka iloinen olenkaan tästä jutusta! Ja pakko vielä osoittaa mitä suurimmat kiitokset teille sinne ruutujen taakse! Mikään ei olisi mahdollista ilman teitä, joten ihan miljoonasti kiitoksia kaikesta tuestanne ja minua piristävistä upeista kommenteistanne! Upeaa päivänjatkoa!

<3:Khaija

10 kommenttia:

  1. Vau, onnea ihanuus! Mieletön juttu ♥

    VastaaPoista
  2. Vautsi! Paljon onnea kisaan! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! (-: Hihi aikamoisen suosittuja blogeja tuolla Readers' choise -kategoriassa kyllä ainakin kanssani on, että taitaapi olla aika minimaaliset mahikset! :-D Mutta mitä upein juttu, että olen ehdolla!!

      Poista
  3. Sinne män, mun ääni. Sulle tietenkin :) Onnea!!!!!!!

    VastaaPoista
  4. <3<3<3 kävin äänestämässä ja pakotan kaikki muutkin äänestämään !! :DD

    VastaaPoista