keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Rentoa kirppistelyä

Maanantaina käytimme hyväksemme kaverillani lainassa ollutta autoa ja lähdimme kiertelemään  Jyväskylä Seppälän kaupunginosassa sijaitsevia suuria kirppareita torstaina olevia sitsejä silmälläpitäen. Päälleni laitoin mahdollisimman rennon asun: syksylempparin camotakin, jeather pantsit, väljän neuleen ja maailman mukavimmat korkosaappaat. 

Kirpparilta en löytänyt yhtään mitään hyödyllistä, mutta yhtä turkistakkia sovittaessa keksin asun tuleviin teemabibiksiin. Kyseiseen asuun multa löytyykin kaikki tarvittava jo ihan omasta vaatekaapistani, joten helpolla päästään täälläkertaa. En tiedä pitäisikö tästä huolestua, kun mun vaatekaapista löytyi vaatteet myös Maijun sitsiasuun. Varsinainen naamiasgarderobi mulla. Sovittiin, että otetaan superpaljon kuvia torstaina, joten pääsette sitten näkemään loppuviikosta, millaisia pellepukuja mun vaatekaapista saakaan aikaiseksi. 



Pakkohan se oli käydä hamstraamassa myös ruokakauppa tyhjäksi, kun sai kyydin ihan kotiovelle. Nyt mentiin ihan täysin mielitekojen ohjaamana. Ystäväni höpötteli mulle tällaisista lohirieskahässäköistä tossa viikonloppuna, joten mitäpä muutakaan mun kauppakassiin päätyikään kun raaka-aineet kyseiseen ruokalajiin. Se Jennan versio taisi olla vähän hienompi ja niitä olisikin tässä tarkoitus väsäillä porukalla joku kaunis darrapäivä. Mun variaatioon kyseisistä rieskoista sitten eksyi rucolasekoitusta, mozzarellaa, tomaattia, punasipulia, kylmäsavulohta, sekä créme fraicea. Loppu maanantai-ilta sujuikin oikein mukavasti näiden ja HIMYMin parissa. Voiko sitä enempää maanantailtaan toivoa?

<3:Khaija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti