maanantai 19. marraskuuta 2012

Aussieta

 Tässä jokin aika sitten Aussie piristi mua lähettämällä kokeiluun Frizz Miracle -tuotesarjansa. Tätä nyt hetken aikaa jo käyttäneenä, oli ihan pakko teillekin vinkkailla parista jutusta. Olen ollut Aussien fani jo itseasiassa hyvän aikaa ja rakastan kyseisten hiustenhoitotuotteiden tuoksua. 3 Minute Miracle -maskit ovat käytössäni useamman kerran viikossa ja ne tekevätkin ihmeitä hamppuhiuksilleni. Olin erityisen innoissani kuitenkin eräästä paketista löytyneestä minulle täysin vieraasta tuotteesta. Tässä hiustenhoitopostauksessa hehkutan nimittäin Paul Mitchellin Super Skinny Serumia joka siis on kerrassaan mieletön ihmeaine, mutta melkoisen hintava. Aussien Curl Definition + Soft Feel Serum on nimittäin hyvin vastaava tuote, mutta varustettuna vain pienemmällä hintalapulla. Kyseinen tuote on tarkoitettu eritoten kihartuville hiuksille, mutta itse olen käyttänyt myös suoriin kampauksiin tuomaan hiuksiin kiiltoa ja pehmeyttä -hyvin toimii niinkin!

Mulle kun tulee aina tasaisin väliajoin kyselyitä mun hiustenhoidosta, niin olisiko teillä mitään hiuspostaustoiveita? Aika simppeliähän tää mun hiustenhoito oikeastaan on: litroittain tehohoitoja, hiusöljyjä ja seerumeita, niin harva pesuväli kuin kussakin tilanteessa on vain mahdollista ja raudalla leikkiminen säästetään erityisempiin menoihin. Tuuheutta kuivashampoolla ja mahdollisesti tupeerauksilla. Siinäpä se oikeestaan onkin pähkinänkuoressa.

Haha, nuo tuotteet oli kyllä pakattu maailman mielenkiintoisimpaan pakettiin. Postitäti nimittäin kiikutti minulle sellaiset puoltoistametrisen tötterön, joka kainalossa suuntasinkin tuhoamaan lähikauppaa. Syy tähän paketin kummalliseen muotoon selvisi kuitenkin, kun sen sain avattua. Paketista kuoriutui nimittäin myös melkoisen söpö läpinäkyvä sateenvarjo!

<3:Khaija

1 kommentti:

  1. Mua huvitti kanssa se paketin ulkomuoto.. Kävin noutamassa sen postista ja odotin kulmikasta pienehköä laatikoa. Postitäti tuli nurkan takaa pitkä pötkö kädessään ja ihmittelin siinä sitten äänneen, että hä, ai tollanenko se onkin :D

    VastaaPoista