maanantai 23. heinäkuuta 2012

Asua whii






Toppi - Zara / Jakku - TopShop / Farkut - Gina Tricot

Tässä olisi mun asua perjantailta. Tänään en ole saanut vielä oikein mitään aikaiseksi. Olen katsellut Youtubevideoita, juonut pari kuppia kahvia kymmenen päivää sitten pilantuneen maidon kanssa (ei kyllä yhtäään pysty käsittää, että heinäkuu on kohta ohitse! Siitä maitopurkistakin katsoin vielä oikein sen päivämäärän ja totesin maidon olevan  ihan pätevää. Ajantaju hiukan hukassa) ja kohta voisi  varmaan ryhtyä föönaamaan tätä mun pehkoa. Näitäkin kuvia kun katsoo, mun hiukset ovat kasvaneet ihna valtavasti. Vuodenvaihteessa omat hiuksenu olivat ehkä juuri olkapäille. En taida leikata näitä enää ikinä.

Eilen olimme tosissaan katsomassa sitä Batmania, ja ahh, tykkäsin kyllä kovasti! Hiukan jännittävää oli sinne leffateatteriin mennä, joten turrutinkin tunteeni ruokaäkyllä. Se taisi tapahtua oikeasti puoliahingossa, kun Tennispalatsiin on ilmestynyt frozen yougurt -baari, jossa kaikki pitää itse annostella kippoon. Pakkohan niitä jokaista makua oli saada maistaa (niistä hedelmistä, karkeista ja kastikkeista ei tarvitse kai edes mainita) ja siinä sitten huomasinkin piteleväni kädessäni kuuden euron arvosta jäädytettyä jogurttia.

Tajusin tässä, etten tänä kesänä on tullut juhlittua hiukan vähemmän. Se korjaantunee kuitenkin ensi viikonloppuna, koska mulla on kolmen päivän lippu Summer Soundiin! Hiukan pienoinen paniikki mulla on päällä koskien viikonlopun asuvalintoja. Mulla on kokemusta tasan yhdestä samantyylisestä tapahtumasta, kun olimme siellä Mallorcalla katsomassa Examplea. Sen ulkoilmakonsertin pukukoodina toimivat pitkälti bikinit ja I <3 Magaluf -teepparit, joten siitäkään nyt ei hirmuisesti apua ole. Miksikään reiviperhoseksi kun en oikein osaa itseäni kuvitella ja jostain ihmeellisestä syystä suurin osa mun mekoista on Jyväskylässä. Saapi nähdä mitä keksin päälleni laittaa jokaisena niinä kolmena päivänä!? Onko muita tulossa samaisiin pippaloihin? Jos vaan millään viitsitte, niin asuvalintavinkkejä saa laittaa kommenttiboksiin! T: Epätoivoinen_90

<3:Khaija

2 kommenttia:

  1. Ihana tollanen perusasu! ((:
    Hei mäkin oon huomannut, että omatkin hiukset ovat kasvaneet ihan törkeän paljon pienessä ajassa.. Tai isossa, en tiiä kun en oo tarkemmin kiinnittänyt huomiota hiuksiin, mutta toissapäivänä vaan katoin, että onpas nää pitkät (verrattuna vuoden takasiin nysiin). :DDD
    Toi frozen yogurtti-systeemi on kyllä nyt mulle joku ihan uusi juttu... :D Siis onko se jotain jäätelön tapaista?, terveisin epätoivoinen tyhmä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Perusasupa hyvinkin. Siksipä siitä en mielettömästi osannut selittääkään. Siinä oli mukava istua laittamassa kynsiä ja sitten pitkän matkaa autossa eli ajoi tehtävänsä (-:

      No mä nyt fiksuna tyttönä vilkaisin tuota banneria ja tajusin, että ehkei sitä muutosta nyt ainakaan tuosta keväästä hirmuisesti ole tapahtunut oikeasti :-D mutta hetken bileet sillä verukkeella täällä onnistuin pitämään ! Mutta kyllä ne hiukset vaan kasvaa!

      Vähän kuin jätskiä. Tulee sellaisista pehmiskoneen näköisistä (-: hyvää oli kyllä, vaikkakin tolla rahalla olisi saanut jo ihan oikean sapuskan melkeinpä !

      Poista