lauantai 12. toukokuuta 2012

Asua ja hiusjuttuja


Siinäpä olisi mun torstain asua ja uudet hiuksetkin näkyvät kuvassa. Tai no nämä kuvat nyt eivät kerro hiusteni todellisesta tilanteesta juuri mitään, mutta sanottakoon näiden olevan luonnossa hyvin mielenkiintoiset. Sen lisäksi, että tyvi on ihan vetyperoksidi, ystäväni kysyi eilen, että onko mulla jotain pinkkiä hiuksissa. Että näin. Vaihtoehdot ovat ilmeisimmin keltaoranssi tai sitten hopeashampoon ansiosta valkopinkki pehko. Valitse nyt noista sitten.

Kyllä oikeastaan ehdin jo eilen tottua näihin hiuksiin. Jos ei oteta sitä huomioon, että säikähdin peilikuvaani koulun vessassa. Siitä olen aika onnellinen, että kutrini ovat pysyneet aggressiivisistakin värinpoisto-operaatioista huolimatta näinkin hyvässä kunnossa. Mun huikeet shampoot kyllä varmasti ovat edesauttaneet tässä. Nyt kun olen jauhanut näistä mun hiuksistani täällä, niin päätin kuvailla käyttämiäni tuotteita tähän samalla. Sitten lupaan, ettei hiusavautumista tässä blogissa hetkeen! Ehkä.

                 
Noi shampoot ovat mun hiusten pelastus. Sen lisäksi, että nuo kosteuttavat ja
 hoitavat hiusta, ne myös pesevät kunnolla. Ei siis jää mitään limaista tunnetta.
Shortsit GT, neule Topshop, takki jostain alesta vuonna nakki
Mun luottotuotteet keltaisuutta vastaan.

Tällä olen onnistunut taittamaan hiuksiani hiukan luonnollisemman värisiksi.
Siinä olisivat mun unelmahiukset. Awws.
Haluan nyt vielä palata tohon elämäntapamuutoshommeliin, kun sain muutaman kommentin, ettei mun tarvitsisi laihduttaa lainkaan. Ja en mä tosissaan mitään tikkuolemusta tässä tavoittelekaan. Mun elämäntavat ovat vaan olleet, hmm, mielenkiintoiset tässä viimeaikana. Liikunta on vähän jäänyt ja pikaruoka maistunut. Pakko ottaa siis itseään hieman niskasta kiinni ja palata siihen normaaliin, terveelliseen elämäntapaan, johon siis herkutkin tottakai kuuluvat, mutta sillälailla kohtuullisissa määrin. Keskivartalon kiinteytyminen siinä samassa ei mua tosin haittaisi lainkaan. 

Nyt on pää hiukan jumissa, kun lähdimme eilen pelin jälkeen viihteelle ja nyt makoilemme porukalla tässä mun levitetyllä vuodesohvalla. Darudeakin enemmän mua vaivaavat mielettömän jumiset lihakset. Parin viimepäivän pumpit tuntuvat reisissä, mutta tää on kyllä kivaa kipua. Vuosisadan idea oli tehdä Tieteen kuvalehden äo-testikin tässä aivojen jumitustilassa. Oon kyllä melkoisen ylpeä kun sain kuitenkin 121! Ainiin, eilen baarin jälkeen kävimme Hesessä ja tilasin SALAATIN VEDELLÄ! Voin kertoa, että mulla on ollut vakiona kana-ateria kurkkumajoneesilla ja fantalla niin kauan kun vain muistan. Pelieväiksikin tytöt toivat kurkkuja, porkkanoita ja dippiä. Tän aamuni aloitin kaurapuurolla, kun muut vetivät peksua ja munia. Pitää varmaan kohta mitata kuume, jos sitä voisi vaikka syyttää tästä mun omistautumisestani tuota uutta ruokavaliotani kohtaan. Huh.

Mutta nyt koitan saada puhuttua Salkkareiden uusinnat ruutuun. Pojat eivät ole kovinkaan innoissaan. Toivottakaa mulle onnea.

<3:Khaija

5 kommenttia:

  1. Ihania asukuvia täynnä sun blogi, oot todella kaunis ja ihana tyyli! tulikin jo sun tauon aikana ikävä tätä blogia :D

    VastaaPoista
  2. Oi vitsit ku ihana kommentti, piristi mieltä! Kiitos paljon ((:

    Mut tuntuu kuitenkin hassulta, että joku tätä on kaipillut :D

    VastaaPoista
  3. Oi tuo paita ja ihania kuvia! (:

    VastaaPoista
  4. Haha, nostan peukut sun päättäväisyydelle! :D näyttää muuten tosi vaaleilta noi sun hiukset luonnonlvalossa! ja hei, Villekin on kutsuttu facessa ens perjantaiks :D

    VastaaPoista
  5. No eikös! Nyt onneksi vähän Oon saanut taitettua tota väriä (: jeejee! Sinne piknikosuudelle vois tehä kyl ihanat herkut!!

    VastaaPoista