perjantai 31. elokuuta 2012

Jännitystä ilmassa








Liivi & Jakku - Gina Tricot / Teeppari - Zara / Kaulakoru - HM / Laukku - Furla / Housut - Dr Denim, Plenty / Kengät - Topshop

Nyt olen innostunut postailemaan tiuhaan. Jotenkin olen saanut tähän bloggailuun ihan uutta fiilistä, kiitos siitä kuuluu kaikille teille siellä ruutujen takana! Teidän mielettömistä kommenteista saa positiivista energiaa! Ja ehkä mä vähän tässä valmistaudun henkisesti tulevaan menoviikkoon. Tuo koulunalku kun tuo mukanaan kaikenmoista häppeninkiä, ystäviä näkee taas pitkästä aikaa ja kaikkea muuta. Näinpä voi olla, että unohdan jossain vaiheessa, että mitään blogia edes on olemassa. No tuskinpa kuitenkaan. En malta odottaa, että päästään taas asumaan ystävieni kanssa samaan kaupunkiin, osan kanssa kesän jäljiltä ja jonkun kanssa pidemmänkin ajan jälkeen. Parasta<3

Mutta nyt tää lähtis tekemään viimeisen työpäivän, pakkaamaan omaisuutensa ja sunntaisi huomenna Jyväskylään. Haikeeta, jännittävää, siistiä, apua.. En mä tiedä. Kuitenkin olen melkoisen innoissani. Nyt toivottelen oikein loistavat viikonloput sinne teille kaikille, heipodei! <3

<3:Khaija

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin olen vähän turhan kiintynyt tohon, kun toi hengailee varmaan 90 % mun asuissa! :-D

      Poista
  2. onneks otit ton harmaan se on juuri hyvä ;)

    VastaaPoista
  3. Vitsit sä tulet huomenna tänne, ja mä lähden taas kuopioon, olispa ollut huippua vaikka tavata :) Mut tänne on hyvä tulla, Jyväskylä on ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vitsit! Mutta hei ootko improon menossa? Mä olen siellä silloin pyörimässä, niin jos siellä törmäiltäisiin (-: Mutta on toi Jyväskylä kyllä ihana paikka!

      Poista
    2. Voih, mä lähden jo ensi viikolla maailmalle, joten jää kaikki opiskelujutut välistä :( Mutta hauskaa improa sulle! :)

      Poista
    3. No siis kyllähän mä ton tiesin! No mutta ei voi mitään! Mä pidän kyllä (-: Ja vietä sä ihan mielettömän upeeta aikaa siellä Åressa! ((-:

      Poista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Moi! Toivoisin postausta hiuksistasi. Niiden hoidosta
    ja laitosta. Jospa voisit suositella jotain tuotteita ? Hiuksesi ovat
    Kauniit ja kasvaneet minusta hurjasti. Kiitos kovasti blogistasi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentistasi! Täällä olen jotain käyttämiäni hiustuotteita nostanut postauksiinkin, mutta voisin toki tehdä kattavampaakin postausta, kun kerran kiinnostusta löytyy! (-: Se on kyllä pakko sanoa, että paljon on kiinni hiuslaadustani ja mulla hiukset tykkäävät kasvaa nopeasti ja pitkiksi ja ovat luonnostaan paksut (-: Eli en esimerkiksi mitään lisäravinteita hiuksiin liittyen ole ikinä syönyt. Mutta juu, teen postauksen kun tässä ehdin (-:

      Poista