keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Where is my mind?

Heipsan! Ajattelin tulla poikkeamaan tänne bloginkin puolelle kertoakseni, että hengissä ollaan ja niin etiäppäin. Täällä mä yhä edelleen elelen omaa pientä, mutta onnellista elämääni Kortepohjan ghetossa. Meillä taitaa olla jonkinsortin hiihtolomaviikko meneillään, kun luentoja ei juurikaan ole ja kaikki immeiset ovat matkanneet kotiseuduillensa. Mähän jäin tänne lukemaan perjantaina koittavaan yrittäjyyden tenttiin, mutta tuo tentti-ilmoittautumisen vahvistaminen näyttää olevan mulle ihan mahdoton tehtävä, joten taidankin osallistua kyseiseen koitokseen vasta ensi kuun puolella. Jihaa. Nyt mulla ei siis ole mitään tuollaisia leppoisia kursseja tekosyynä olla tarttumatta noihin nörttikurssien matskuihin. Eli kyllähän sitä tekemistä on riittänyt ja riittää varmaan vuoteen 2050 tällä menolla. Tietojärjestelmät ovat lähellä sydäntäni.


Lisäksi mä rupesin reenailemaan ihan uudella ohjelmalla ja motivaatio ei voisi olla suurempi. Oon haastanut itseni ton myötä pois sieltä "teen vähän kaikkea kivaa" -mukavuusalueelta ja ottanut ne pelottavan miehiset tangot kauniisiin käsiin. Olen kyllä mielettömän ylpeä itsestäni, vaikka eipä tuo ihan sähellyksittä ole mennytkään. Onneksi mulla on treenikaveri ensi viikoksi, niin ei jää esimerkiksi penkissä sinne tangon alle jumiin, kun ei vaan enää jaksakaan. Nimimerkillä ujosti nolotti. Mutta kelailen sen itse niin, että kaikki ovat olleet joskus yhtä hukassa. Tai varmaan ainakin pikkasen. 

Treenailen nyt siis kolmeen jaetulla ohjelmalla, lenkkisäät ovat suosineet ja oon katsellut aika tarkkaan mitä suuhuni pistän. Ja on muuten tullut syötyäkin paljon ja niin hyvää safkaa! Mä kädet täristen joudun estämään itseäni spämmäämästä kaikkia mun WhatsApp-keskusteluja, sekä Instagramia täyteen huikeita ruokakuvia. Näinpä kelailinkin, että voisin ehkä tänne tehdä enempikin juttua syömisistä ja treeneistä, niin saisi niitä ruokakuviakin hyödynneltyä. Mutta juu, lihasmassaa ja timmimpää kroppaa oon kovalla innolla hakemassa!




 farkkutakki - hm (diy-väri) / hame - cubus / teeppari - cubus / nilkkurit - dinsko / koru & nahkahanskat -hm / clutch - maria carla

Kuvituksena toimivat asukuvat, jotka on napsittu jo useampi hetki sitten. Nyt ainakin täällä mennään onneksi jo vähemmän lumisissa maisemissa ja en voisi olla iloisempi. Ah, kevät!  Mä olen ehkä mahdollisestikin avautunut mun kameranlaturitilanteestani. Se on siis jotenkin mystisesti kadonnut ja mun kamerani akku on finaalissa. Kellään mun kaverillani ei ole samanmoista laturia niin täällä on melkoinen kamerapaniikki ollut viimeaikoina. Ja tuo on samalla ollut osasyynä postaamattomuudelleni. Sitä jotenkin on pantannut näitä olemassaolevia kuvia, kun tietää ettei lisää ole saatavilla. Aika tyhymää kyllä, tiedän. Nyt sain onneksi lainaan  järkkärin, joten jospa sitä ajantasaista kuvamatskua tähänkin blogiin olisi vielä luvassa. Thumbs up!

Kaiken tämän mahtavuuden lisäksi olen koukuttunut ihan huolella Mad Meniin ja katsellutkin sitä innoissani Netflixistä. Tässä juuri arvonkin nukkumaankäymisen ja vielä yhden jakson välillä. Kyllä taitaa lämpöinen sänky voittaa tämän erän. Mitäs teille kuuluu murmelit? Ja mitä tykkäilette asusta? Haha niin ja tuohon suuren suosion saavuttaneeseen kyssäripostaukseen saa käydä heittelemässä kysymyksiä jos vain tullee mieleen! Toteuttelen sitä sitten kun siinä nyt muutama olisi vielä (--:


<3:Khaija

10 kommenttia:

  1. mullakin kävi viimevuonna sama että kameran laturi vaan yhtäkkiä katos jonnekin mustaan aukkoon ja melkeinpä mistään ei löytynyt samanlaista laturia:D

    ps. Mad Men on kyllä ihan superhyvä sarja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysitkö sun laturia sitten ikinä ? :-D Mä täällä oon sormet ja varpaat ristissä, että se laturi löytyisi! Toisaalta ehkä voisi sen odottelun lisäksi toteuttaa esmes suursiivouksen niin saattaisi edesauttaa tota löytymisprojektia !

      Ja see onn! Meinasin jatkaa mun Siskoni on noita -katselua, mutta päädyin sitten kokeilemaan sitä ja ihan hyvä valinta kieltämättä :-DD

      Poista
  2. Oi miten ihana asu! Sun hiukset on aivan täydelliset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos piristyksestä! (--: Olen kyllä mielettömän onnellinen, että mua on siunattu tällaisella pehkolla! Laiskana ihmisenä kun en jaksa aina lettikiharoita enempää panostaa (--:

      Poista
  3. Oot upea!:) ois huippua kun päivittäsit myös instagramiin enemmän asukuvia! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänks! Ja kiitos miljoonasti ideasta! Pitänee sinnekin jatkossa lisäillä noita enempi ((--:

      Poista