maanantai 4. helmikuuta 2013

Saat käpetryä sydämeni taakse, kyllä tummat pilvet vielä kaikkoaa, voit olla huoleton


Mä tuonne blogini Facebookkiin avauduinkin jo mun teknisistä ongelmista. Tai ehkä tässä kohtaa voidaan käyttää terminä myös kömpelyyttä. Tuossa hyvä aika sitten onnistuin rikkomaan uuden koneeni laturin ja nyt erilaisten sattumusten kautta se lähettelee sähkökipinöitä koneen lataamisen sijaan. Päätin nyt siis suosiolla kaivaa vanhan antiikkikoneeni esille. Ilta onkin mennyt arkistoja tutkaillessa. Näissä kuvissa on jotain sellaista keväistä tunnelmaa, että se saa mut unelmoimaan vuoden etenemisestä. Haluaisin jälleen päästä pukemaan tuon ponchon päälle ja juosta niityllä auringonlaskuun. Taidan sen sijaan kuitenkin pistää pääni tyynyyn ja matkustaa suloisen musiikin saattelemana unten ihmeelliseen maailmaan. Oikein hyvää yötä!

<3:Khaija

7 kommenttia:

  1. Oi että onpa ihanan keveitä kuvia! Tulisikin jo kevät.... Hyvää yötä sinnekin :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä! Mutta eiköhän se kohta jo tulekin (-:

      Poista
  2. Voi mun IT-nörttiä ♥ ;)

    Ihania nämä kuvat, haluan kevään ja auringon tänne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha oon kyllä oikee nörtti viimeisen päälle :-D

      Minä myös <3 ps. Meidän pitää kahvitella joku pvä! (--:

      Poista
  3. Mäkin haluun että olis taas kesä :( ihania kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jeeeepp! Pian se varmasti tulee! Mutta kiiitoksia (((--:

      Poista
  4. mäkin haluisin, että olis taas kesä:( ihania kuvia!

    VastaaPoista