sunnuntai 4. elokuuta 2013

NEW HAIR - UUSI POSTAUS UUDESSA BLOGISSANI

Jokainen vuosi kesän saapuessa, minä alan aina kaipaamaan vaaleampaa hiusväriä. Tämäkään vuosi ei ollut poikkeus, joten varasinkin ajan UNIK hairdressingistä Henna T:lle, jonka kanssa olemme siis tehneet blogiyhteistyötä jo aiemmin keväällä. Vaaleampi kuontalo toki houkuttaa minua ihan jo helppoutensakin vuoksi, sillä olen luonnostanikin vaalea. Kesä, pisamat ja vaaleat kutrit vain kuuluvat minusta yhteen. 

Lue lisää ja katso millaiset hiuksistani tuli uudesta blogistani...


PSST! Blogini lukijat saavat -15 % kaikista Henna T:n ja Sakarin palveluista elo- sekä syyskuun ajan. Aikaa varatessanne muistakaa vaan mainita lukevanne blogiani, niin saatte alennuksen! UNIKin nettisivuille pääset tästä. Kampaamohan sijaitsee kätevästi ihan keskustassa, Jyväskeskuksen toisessa kerroksessa. Olen ollut mielettömän tyytyväinen kyseiseen kampaamoon, joten olen mielettömän iloinen, että pääsen tarjoamaan myös teille Jyväskylän alueella asustaville lukijoilleni mahdollisuuden käydä tutustumassa UNIKiin hieman edullisemmin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti